Počet zobrazení stránky

úterý 5. března 2013

Co je nového v modré krabici?

Ahoj!

Jsem chvilku bez notebooku, tak vymýšlím, co bych tak mohla sesmolit v Bloggeru na mobilu. Prý je teď děsně in psát články "New In", tak budu taky děsně in a taky nějakej napíšu.
Abyste rozuměly - to jsou ty články, ve kterých blogerka snese na kopu všechno, co si v poslední době pořídila, co dostala, naprosto neomaleně a bez zábran se tím chlubí, načež všechny "followerky" jí píší závistivé komentáře, že to či ono by samy taky moc rády. Takže dneska se budu chlubit já.
Snažím se trochu vyhýbat těm typickým anglickým blogovým výrazům, nehledě na to, že pokud si méně zdatná studentka angličtiny přeloží "New In", vyjde jí z toho věta poloviční a zároveň vyvstane naprosto logická otázka. Kdeže je co nového? Na to vám nikdy žádná blogerka neodpoví.
Já si svoje novinky obvykle skladuji ve velké modré papírové krabici z Ikei, i když někdy třeba jen na pár dní, a už se na ně sápu a už je jdu zkoušet, někdy ani nečekám, až doplácám, co jsem používala předtím. Takže moje New In články budu nazývat trochu smysluplně - totiž: "Co je nového v modré krabici"

No a cože tam teda je?

V první řadě mini lak na nehty Max Factor, na který jsem si brousila zuby už dlouho. S hnědými třpytkami! Šedá minerální tužka na oči Lily Lolo (tímto děkuji mé drahé sestře a neméně drahé Pavlínce, že se jí obě dobrovolně vzdaly v můj prospěch) a chlupy na nehty od MUA, se kterými jsem se chlupila - totiž chlubila už na Facebooku. Momentálně ale nemůžu na nehtech předvádět vůbec nic, protože jsou zničené a olámané až hanba!

Dál mám dvě vlasové záležitosti a sice - masku na krepaté vlasy John Freida, od které si slibuji, že mi pomůže s mými sem tam chemlonovitými konečky, a šampon I Love Juicy od Lush. Měla jsem ho už kdysi dávno, ale přiznám se, že si vůbec nepamatuju, co na něj moje vlasy říkaly, tak uvidíme tentokrát.

O Nuxe oleji kdákám pořád, ale slibovaná recenze nikde, tak to budu muset napravit.

A na poslední fotce medový krém na ruce Neal Yard Remedies (dárek k časopisu Marie Claire - kdo by odolal??) a tolik opěvovaný meruňkový pleťový peeling od St. Ives.

Omlouvám se že všecky fotky jsou až dole za sebou, nějak nejsem schopná mobil přemluvit, aby mi je dal tam, kam chci já.

A copa je nového u vás?

X









10 komentářů:

  1. Pěkné novinky, všechno Ti to velice závidím... ;) :D
    U mě je nového pleťový olej Neroli od Saloosu, ale už jsem ho stejně musela vyzkoušet... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výborně, pěkně závidět, tak to má být! Vyhlašuji Tě "followerkou týdne" :D
      Já měla od Saloosu Levanduli, ale kamarádily jsme se jen chvilku... porád mám tak půl lahvičky a už tak půl roku je netknutý.

      Vymazat
  2. Nejvíc se těším na recenze na peeling od St. Ives, stále váhám, zda ho koupit nebo ne :)

    a krém NY je zajímavý..... a u MC? Hm, že bych se šla podívat jestli jí ještě mají? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím peelingem taky váhala, ale tady se dá sehnat spousta věcí v miniaturách. Tenhle má myslím 30ml a stál libru, tak bych byla hloupatá, kdybych ho tam nechala :) Akorát že v miniatuře mají jen jeden druh, ve velkém balení jich pak mají asi pět.
      A ta Marie Claire - tohle je britské vydání, pochybuju, že by k nim v ČR dávali to samé. Tady se občas vyskytnou dost zajímavé věci u časopisů. V létě byl Benefit, teď je myslím u Cosmopolitanu Elemis...

      Vymazat
  3. Aaa, ten peeling moc chci! jsem zvědavá na recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
  4. U mě bude brzy nový Aussie 3 Minute Miracle, tak jsem na ten zázrak zvědavá...
    Taky je u mě relativně nové Alverde máslo na vlasy, které tímto velmi doporučuji na nápravu přesušených konečků.
    A ještě tužka na obočí Catrice, která mi ve spolupráci s ricinovým olejem opět o něco zvedla sebevědomí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem děsně zvědavá, co na ten zázrak budeš říkat. Včera jsem ho zas držela v ruce, že bych mu jako ještě dala šanci, ale pak jsem ho tam nechala...
      A jakpak používáš to máslo? Já teď zrovna maskuju, dala jsem to jen na suché konečky, působím a za chvíli půjdu smýt. A uvidí se.

      Vymazat
    2. Máslo dávám obden na noc jako masku na konečky, příp. do délek, a pak ještě maličko po umytí. A fakt výsledky jsou.
      Jo a mně se moc líbí ten medíkovej krémíček... Už jsi ho vyzkoušela? ;)

      Vymazat
    3. Jasně, že vyzkoušela :) Já nejsem z těch, co si syslí neotevřené věci. A po prvním vyzkoušení... myslím, že se mi zamlouvá.

      Vymazat