Počet zobrazení stránky

neděle 7. dubna 2013

3x3

Dobré jitro,

nevím, jestli jste to taky zaznamenaly ale mně přijde, že všechny blogerky se teď hrozně snaží šetřit - nebo aspoň to říkají - dopotřebovávat dlouho otevřené věci, být zodpovědné... zkrátka jít do sebe. Obvykle se tyhle úvahy vyrojí v bilančních článcích typu "Spotřebováno!", "Až na dno..." nebo "Best of". Já nebilancuju, ani měsíčně neutrácím horentní sumy za nejnovější limitky od Diora, nicméně sem tam se mi to tak nějak sejde... třeba jako teď. Tři sady věcí, všechny po třech :)

A cože to je?

Vivo - za to může trb se svým článkem o zapečených tvářenkách.
Cinnamon Glow byla láska na první pohled a když jsem zjistila, že stojí £4.00, přišlo mi jako velmi reálné, stát se v budoucnu její majitelkou. (Ano, měla jsem dokonce i narozdíl od trb v úmyslu ji používat :)) A když jsem objevila ještě duo tvářenka/rozjasňovač a akci 2+1 zdarma... a ta paletka stínů taky vypadala tak pěkně... no, znáte to, ne? Trochu se stydim, nechala jsem se unést a ignorovala, co mě maminka učila dlouhá léta a sice že nemusím mít všechno hned. 

Vivo Blush and Highlighter Duo, shade 2, Sugar Candy - £2.39
Vivo 12 Shade Eyeshadow Palette, Unprotected, £3.99
Vivo Baked Blush, shade 3, Cinnamon Glow, £4.00


Dalším triem si tu reputaci snad trošku vylepším, alébrž všechno na spodním obrázku byl dar od Bětky a Martina (děkuju! :)). Když se mě ptali, co mi mají do UK přivézt, jestli něco kosmetického, když jsem ta blogerka, nechala jsem to na nich - ať mě překvapí :) Alibistický jako prase, já vím, ale fungovalo to! Upřímně - čekala jsem, že skončíme u flašky Becherovky a ono ne. Teda jo, Becherovku dostal můj drahý :) a já se raduju z:

Dermacol Aroma Ritual sprchový gel, belgická čokoláda a pomeranč
Dermacol Aroma Rituals tělové mléko, belgická čokoláda a pomeranč - co se téhle kombinace v jídle týče, nejsem zas taková fanynka (ale pořád lepší, než čokoláda a máta... ehm...) Bože můj, to je naprosto fantastická a těžce návyková vůně! Pomerančový čokopiškoty. Až se s tím začnu mejt, vypotřebuju na sebe celou tubu na jeden zátah, protože souběžně s mytím na sebe budu i slintat.

a až do prvního použití jsem se velmi radovala i z čistících pásků na nos od Montague Jeunesse (článek tadyklenc)


Poslední setík je zas dekorativka, Bourjois, opět výsledek mé zbrklosti a akce 2+1 zdarma.
Ze dvou výrobků ze tří jsem trochu rozpačitá a nějak nevím, jaký k nim zaujmout postoj. Asi jim dám ještě čas a uvidí se...

Bourjois Éclat Minéral Pressed Powder, 02 vanillé
Bourjois Healthy Mix Foundation, N°52 Vanille
Bourjois Blush, 95 Rose de Jaspe


V mé ikonické Modré krabici zatím nechávám sprcháč a tělové mléko a chodím k nim jen čuchat a duo tvářenku a rozjasňovač. V reálu vypadá úplně jinak, než na fotce a zářivě růžovou barbie tvářenku si na sobě nějak nedovedu představit. Asi počkám, až se mi trochu srovná pleť, ozkouším a pokud se nebudeme kámošit, dostane ji kamarádka, která o ní už projevila zájem.

Co vy na to, nějaké zkušenosti a pozitivní či negativní ohlasy na kosmetické "nezbytnosti" z dnešního článku?
Co třeba říkáte na ty Bourjois tvářenky? Jste z nich totálně nadšené (jako snad každý, koho jsem se kdy zeptala)?

8 komentářů:

  1. Já tedy jednu Bourjois tvářenku vlastním a přijde mi fajn... ale nevím co na ní nějak specificky vyzdvihnout:-D prostě je fajn. Jen po té, co jsme přestala používat přiložený štěteček a koupila si pořádný, tak nějak míň barví??? Nechápu. Poslední dobou přemýšlím ještě nad jinými odstíny, mám 33 Lilas D'or a někdy by se mi líbilo jít více do odstínu terakota, meruňka nebo něco podobného... Ani

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda tu přiloženou hrůzu ani nezkoušela :) a prostě se s tou tvářenkou nějak nemůžu skamarádit...

      Vymazat
  2. pfff... to je nějaká pomluva. i já mám v plánu tuhle vivo používat! (spíš to duo highlihter/blush mi přijde takové nijaké, takže u toho to nezaručuji.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já to nemyslím zle, Tvoje sbírka je naprosto fascinující! Moje duo taky odpočívá a čeká, až přijde jeho čas. Nebo nepřijde.

      Vymazat
    2. však jasně. hlavně to duo mi přijde takové divné barevně. vůbec mě totiž neláká to ozkoušet, takže nejspíš zůstane netknuté tak dlouho, dokud na něj nezapomenu... a pak se uvidí. ale ty zapečené mě lákají, myslím, že brzy svou panenskou neposkvrněnost ztratí.

      Vymazat
  3. Po přečtení mnoha pozitivních recenzí na blozích jsem si koupila ty čistící pásky na nos a jsem s nima spokojená... teda, u prvního se mi stalo přesně to, co Tobě, zůstala mi na nose černá břečka. :-D Při druhém použití jsem to už nenamáčela a hurá, povedlo se, funguje to bezvadně! :) Tvářenku od Bourjois mám na wishlistu, tak třeba časem... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Jé tak tos mě trochu uklidnila :) ještě je šance, že se s tím posledním proužkem naučím pracovat a budu ho mít ráda :)

      Vymazat
  4. Tvářenka bourjois me moc nechytla, a sal jsem ji zatim nedavala šanci, což mam ovšem v planu;-)

    OdpovědětVymazat