Počet zobrazení stránky

pondělí 1. dubna 2013

(Ne)čistící pásky na nos aneb OMG!!

Krásný velikonoční den přeji, mé milé :)

Nemůžu jinak, než se s vámi co nejdřív podělit o svoje zkušenosti se všemi tak vychvalovanými čistícími pásky na nos od Montague Jeunesse.
Stěžovala jsem si tu, že tady u nás nejsou k dostání a už jsem okukovala e-shopy, že bych je teda jako objednala, když jsou tak děsně super, načež se objevila Bětka a pásky mi z ČR dovezla! Dvojitá satisfakce - dostala jsem, po čem jsem toužila plus někdo čte můj blog a vnímá, co píšu! To je dokonce lepší, než dar samotný :)) Ještě jednou děkuju!

A teď k tomu zázraku. Chtěla jsem ho samozřejmě vyzkoušet co nejdřív a protože můj chlap je pro každou špatnost, rozhodli jsme se testovat spolu. (Na blozích se tomu prej říká "párové testování" nebo tak nějak :)).


Brala jsem to zodpovědně: přečetla návod, ve sprše řádně vydrbala čumičku s Angeles on Bare Skin (když jsem po smývání otevřela oči, nestačila jsem se divit - i můj milý už měl kousek AOBS v dlani a urputně ho míchal a snažil se ho přetvořit v něco s použitelnou konzistencí, co by na sebe naplácal.)

Po sprše jsme si namočili nosíky, vybalili pásky - v jednom sáčku jsou další tři s pásky samotnými, přilepenými ještě na plastové podložce aneb ať žije ekologie - a šli na to! Pásek se k nosu přicucl okamžitě a přišlo mi, že i trošku hřál (taky jste z něj někdo měl ten pocit?).

Čistící pásky na nos - jak na to

Čistící pásky na nos - složení

Čistící pásky na nos - hrubá strana

Čistící pásky na nos - hladká strana




A takhle vyfešákovaný jsme čekali čtvrt hodinky, než jsme mohli pásky sundat a kochat se, jak úžasně fungují. Nebo nefungují?



NEFUNGUJÍ! Hrozně moc nefungují a je to to nejhorší, co jsem kdy na nose měla!!! Jak jsem se dočetla na jiných blozích, pásek zaschne a je potřeba ho trochu navlhčit, aby šel dobře sundat. Navlhčila jsem a - sundala jen tu bílou látkovou podložku a veškerá černá hmota mi zůstala na nose, stejně tak Andymu! Musela jsem to půl hodiny drhnout žínkou, než jsem to dostala z nosu dolů a ten pak byl pořád stejně tečkatý a ještě k tomu úplně olepkaný, blé. Netuším, co jsem dělala špatně, možná jsem to moc navlhčila? Fakt nevím... nicméně první reakcí je naprostá hrůza a zděšení. Přesto jsem odhodlaná za pár dní (až se oklepu z toho šoku) naaplikovat i ten poslední zbývající pásek a uvidí se...

No a abych nevypadala zaujatě, zeptala jsem se i přítele, jestli se chce podělit o svůj názor s mými čtenářkami. Vyjádřil se velmi stručně, cituji:

"Rubbish, I think."

Stalo se vám někomu (třeba jen náznakem) taky něco takového, nebo jsem prostě jen totálně neschopná?

11 komentářů:

  1. Vyzkoušet jsem je chtěla, ale tohle mě dost děsí... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud Tě to aspoň trochu uklidní, zatím jsem na žádného takového lempla, jako jsme my dva, nenarazila. Ostatním to prej docela i funguje (nebo to aspoň minimálně jde normálně odlepit :D)

      Vymazat
  2. Jsem moc ráda že jsem ti udělala takovou radost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi totálně neschopná! :D (Já to neřekla.) Navlhčit se to má jen v případě, že to nejde dolů - tak aby sis nesundala půlku obličeje. Já to vůbec vlhčit nemusela. Šlo to dolů dobře a i to něco vytahalo. Neříkám, že zázrak, ale částečný efekt to určitě mělo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, to jsem chtěla vědět :D Já to trošku zkusila odlepit bez navlhčení a za kousek mi to zůstávalo na nose. Tak jsem to navlhčila - a zůstalo to na nose všechno.

      Vymazat
    2. No ono nějaká šmouha tam vždycky asi zůstane, ale to se pak snadno smeje vodou. Na vině je jednoznačně špatný způsob aplikace, to mi věř. :) Zkus příště sundat bez navlhčení. Trochu to tahá, ale mně to šlo dolů dobře - s jistou dávkou citu, samozřejmě. ;)

      Vymazat
  4. Tak třeba to tak funguje. Zalepí ti to nos a ty ho pak musíš drhnout, což ve výsledku způsobí, že nos je čistý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahá! Tak já jsem to prostě asi jen nepochopila! :D

      Vymazat
  5. Chtěla jsem je vyzkoušet, sháněla jsem je a nesehnala, konečně nelituju :D Musím se smát, pardon :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, prej Interspar a zkus to - mě by fakt zajímalo, jestli jsem jediná, kdo s tím neumí zacházet :D (zatím to tak vypadá)

      Vymazat