Počet zobrazení stránky

pondělí 17. června 2013

Revlon Lip Butter, Berry Smoothie

Krásné pondělní odpoledne!

Jakožto pravděpodobně předposlední blogerka na světě, která ještě nenapsala o balzámortěnce od Revlonu (poslední je eM, hehe! :)) jsem se to rozhodla napravit a tu ji máte.

Přiznám se, že mě dlouho nechávala chladnou a v drogerce jsem kolem ní chodila naprosto nevzrušeně, ale čím víc jsem o ní četla, tím zvědavější jsem byla. Postupně jsem sem tam nějaký odstín zkusila na ruku, usoudila, že to asi nepotřebuju a šla dál. Ale v hlavince mi to vrtalo, to zas jo... no a když mi je pak zákeřně zlevnili o dvě libry, povolala jsem na pomoc kamarádku a společně jsme konečně vybraly tu mojí krasavici.

Revlon Lip Butter, 050 Berry Smoothie

Pokud by se náhodou našel někdo, kdo neví, která bije, jedná se o "máslo na rty", což je pěkná hovadina, protože s máslem to nemá nic společnýho a mnohem spíš to je tónovaný (ale jakože hodně tónovaný) balzám na rty, nebo naopak hydratační, dost bídně pigmentovaná rtěnka. Pro ty, kteří chtějí něco mezi - ideální.


Balení:

Čtverhranné s průsvitným plastovým víčkem a kovovým vysunovacím tělem. Vršek není klasický rtěnkový do špičky, ale sešikmený. Mně se celkově líbí, vypadá decentně a sympaticky. Sem tam trošku zápasím s otvíráním, pokud mám nakrémované ruce, ale není to řádné drama.



Barva:

Můj odstín vypadal na ruce brutálně červeně a fakt dost sytě, ale i přesto jsem do něj šla s tím, že ho budu nanášet jen v tenoučké vrstvě, výjimečně a uvidí se... Ve finále na rtech vypadá tak krásně a hlavně přirozeně, že nestačím zírat! Není to sice vůbecnejsemnamalovaná look, ale ani to nekřičí na všechny kolem "Koukejte mám namalovanou pusu!" V kombinaci jen s řasenkou vypadá prima přirozeně a svěže, úplně v pohodě na každodenní nošení, do práce, do školy, prostě kamkoli. Snažila jsem se udělat fotku "v akci" na rtech, ale to je naprosto nemožný a na fotce zkrátka není nic krom trochy lesku vidět, tak aspoň na ruce. Nahoře hafo vrstev, dole jedna.

 
Poměrně velmi věrohodný swatch je tady
V akci na rtech pak tady

Odstín:

No - to bude zas něco... Tentokrát teda makeupalley moc nepomáhá, tak budu muset něco vyplodit sama. Myslím, že je starorůžovo-sytorůžovo-skoroažčervená s jemnými zlato-stříbro-barbierůžovomodrými odlesky. Věřím, že tímhle popisem jsem nikoho nenechala na pochybách a všichni teď přesně ví, jaký odstín to je. Rádo se stalo! :)

Výdrž:

Mně nevydrží nikdy nic, protože si na to buď šmatám nebo piju s frekvencí 1 malý lok, položím hrneček, za dvě minuty další lok, za minutu další... a tak si to z těch rtů "opiju" během chviličky. Moje výdrž nemá s reálnou výdrží absolutně nic společnýho.


Konzistence:

Měkká rtěnková, nanáší se v pohodě, docela dobře se vrství, ale zase jako vocuď pocuď. Při fakt velké vrstvě má totiž tendenci dělat kocoury. Jen mě sem tam štvou ty třpytíčky, protože trošku dřou. Kdyby byly menší, bylo by to mnohem lepší. Jsou cítit když ji nanáším nebo třu rty o sebe, ale vidět nejsou.

Hydratace:

Tady se přiznám, že jako jo, něco tam je, ale já mám rty vážně hodně suché a nadto zvyklé na Crazy Rumors, takže jim není dobré hned tak něco. Nosit pořád jen Revlon Lip Butter, byl by to průšvih, ale když to prostřídám, pohoda :) Pro někoho, kdo s hydratací nemá problémy, nebo aspoň ne velké, by měl být naprosto dostačující.

Vůně:

Už jsem se taky naučila čuchat k dekorativce, takže zařazuju i tuhle kategorii :) Lip Butter voní jemňoučce sladce, žádná extra chemie ani nic rušivého a na rtech není cítit vůbec.

Suma sumárum:

Jsem fakt ráda, že jsem se odhodlala a pořídila si ho, protože na každodenní nošení je prostě super... už pokukuju po dalších odstínech :)

Co vy a Lip Butters ať už revloňácké nebo jinačí? Máte? Spokojenost?

x

EDIT: Složení, u kterého zavírám obě oči: Polybutene,Petrolatum, Hydrogenated Polydecene, Neopentyl Glycol Dithylhexanoate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Polyethylene,Dimethicone, Calcium Sodium Borosilicate, Hexyl Laurate, Polyglyceryl 4 Isostearate, Cera Alba (Beeswax), Zinc Ricinoleate, Squalane, Silica, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Mangifera Indica (Mango) Seed Butter,Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Synthetic Wax, Ethylhexyl Palmitate, Dimethicone/Bis Isobutyl
Zdroj:  
www.christineiversen.blogspot.com
www.lipstickergosum.com 

9 komentářů:

  1. Těmhle zatím odolávám, ale dlouho už to asi nevydržím. :) Mám spoustu různých tónovaných balzámků, mám tenhle typ výrobku ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký používáš a jak jsi s nima spokojená? Dej tipy ;)

      Vymazat
  2. Ale asi chemka chemkoidní, co...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Revlon... takže bych tipla, že jo. Ale složení nemůžu dohledat :-/

      Vymazat
  3. Ty jo, žádnej Lip Butter nemám, ale tenhle tvůj odstín mě hooodně nahlodal! Smím se zeptat, na kolik u vás vyjde?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je za £7,99 ale teď mají mám takový pocit při koupi dvou ten druhý za půlku. Pokud bys nějaký chtěla, dej vědět a za dva týdny je dovalím do Prahy :)

      Vymazat
  4. Jóó, tak to vypadá, že už jsem fakt poslední na světě, kdo o Revlonce nepsal :-). A díky Tobě Romanko mám o čem psát! Strašně se mi líbí Tvůj popis toho odstínu :-D, jsem hrozně ráda, že jsem si pořídila s Tvou velkou pomocí právě tento odstín - moc se mi líbí (zmrzlá růžovka ale taky)...To složení jsem jako neviděla !-). Teď už jen musím Revlonku porovnat s Maybelline Šepoty a mými hydratačními rtěnkami, na kterých ulítávám :). Teď začal dokonce Dermacol s nějakýma novinkama a la rtěnka-balzám, tak jsem zvědavá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a jak bys ten odstín popsala? To je podle mě jeden z těch téměř nepopsatelných :) jak když popisuju tvářenky Bourjois. Jsem strašně zvědavá, co o nich se píšeš Ty a hlavně to srovnání. U nás šeptáci nejsou, tak moc srovnávat nemůžu. A ty od Dermacolu mě už od pohledu hrozně odpuzujou... :-/

      Vymazat