Počet zobrazení stránky

sobota 29. června 2013

Šmitec II. + vyhlášení vítěze giveaway

Dobré odpoledne,

dneska to na moc dlouho nebude, protože upřímně - moje spotřeba stojí za starou bačkoru. Né že bych se nemyla, nelíčila a nepečovala o sebe, ale většina mojí koupelny je měsíc dva stará a za tu dobu spotřebuju maximálně tak mejdlo. Něco se ale našlo, tak jdem na to. Omlouvám se, ale přijde mi jako hrozná blbost světit si doma prázdné upatlané lahvičky, tubičky a pytlíčky jen proto, abych je na konci měsíce cvakla a hodila do koše... Doplňuju k produktům tedy alespoň ilustrační fotky, aby to pro vás nebyl no name přípravek, ale abyste si pod ním taky mohly něco představit.

:) A začnu tím mýdlem, které už je v mýdlovým nebi. Byl to Snowcake z vánoční limitky Lush. Každý rok alespoň jeden kousek ukořistím a schovám si ho na horší časy. To aby mi nebylo líto, že ho vyplácám a další bude až za rok. Takhle jsem ho vyplácala, to ano, ale můžu se těšit, že další bude už za tři měsíce :) (A takhle pěkně oblbuju sama sebe.)


:( Dalšími výrobky je duo šampon a kondyš od značky Naked z řady Shine. Psala jsem o nich už před nějakou dobou (článek TADY) , používala jsem je jen u přítele a konečně jsem se dostala na dno. Jsem za to docela ráda, ze začátku byly celkem fajn, ale postupně jsem zjistila, že mi zas tak nesedí... Nevím moc jak to vysvětlit - né že by mi vadily, nefungovaly nebo nedej pozdě dělaly nějakou neplechu. Prostě byly strašně šedivě průměrný, což jsem nikdy s jiným šamponem nebo kondicionérem nezažila. Nic mi neříkaly, žádný požitek z použití, žádný efekt, který by stál za zmínku, nic. Takže příště do nich rozhodně nepůjdu a asi se poctivě vrátím k Lushi, který používám i u sebe doma. 


:-/ Další duo, tentokrát vzorečkové, které mi společně s mojí výhrou v soutěži poslala S. (moc děkuju! :-*): Bioderma Sébium AKN Fluid a Bioderma Sébium Hydra - hydratační krém. Oba výrobky jsou určeny pro mastnou a aknózní pleť, což je trochu problém, protože já sice aknózní pleť mám, ale zároveň spíš suchou... A proto mám problém téměř s veškerou kosmetikou. Buď to vyživuje, ale ucpává póry a podporuje pupínky nebo to (trochu) vybíjí pupínky a zároveň hrozně vysušuje :( Oba výrobky mi přišly defakto stejné, jen fluid byl trochu lehčí. Na pleti příjemné, vůně super! Ale dlouhodobě bych je asi používat nemohla protože si myslím, že by mi na pleti mohly nadělat celkem neplechu, šupinky a tak. Naždopádně jsem ale moc ráda, že jsem je mohla vyzkoušet a ještě jednou děkuju!

:) Pleťová maska Garnier Pure Self-Heating Mask jsem si koupila asi po sto letech, kdysi mi byla moc příjemná a pamatuju se, že mi jako snad jediná něco s pletí dělala... Ale o té písnu samostatnou recenzi později (mám ještě dva balíčky v zásobě).


:) A poslední věcičkou je balzámek na rty od Crazy Rumors v příchuti Star Anise - vánoční dárek. Super, boží, voňavý, hydratační, nemám, co bych mu vytkla. (Štěstí, že mám ještě jeden - i když už taky poloprázdný..).


To je asi všecko, jsem se moc nepochlapila teda... a jedním z příštích postů budou novinky. A to teda nevím, jak se mi stalo, ale to je docela nálož - hlavně v oblasti dekorativky. Ooops!

No a abych nezapomněla - výherkyní giveaway o kosmetiku The Body Shop se stává... prosím fanfáry... Astraia - Tvůj komentář a popis ideálních narozenin je úplně rozkošný a moc milý. Gratuluju a doufám, že se Ti cena bude líbit i naživo :) Holky, co jste nevyhrály, nesmutněte, moc si vašich komentářů vážím a novou soutěž chystám brzy!

Krásný víkend!

x

Zdroje:
www.drvita.com
www.lush.co.uk
www.beautyandlace.net
www.krystaldirect.co.uk





3 komentáře:

  1. Nechápu, jak může někdo vypotřebovat balzám na rty... Já vždycky to hubátko dřív ztratím, než abych ho vypotřebovala. Takhle už je někde v pánu například můj první CR balzámek Perk. Nevypotřebován. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi moc neni jasný, jak k tomu došlo, ale asi jdu do sebe a dávám si na své věci větší pozor :) Tohle už je totiž druhý poctivě vypotřebovaný CR!

      Vymazat