Počet zobrazení stránky

středa 24. července 2013

Užívám si léta

Krásné odpoledne, 

dneska to vezmu spíš obrázkově. Pár fotek z telefonu o tom, jak se mám, co v létě dělám, případně co dělám, když nic nedělám.

Zní to neuvěřitelně, ale občas pracuju! Takhle jsem dopadla po jedné šichtě na privátní akci pro piloty na závěr Royal International Air Tattoo Show ve Fairford. Bylo to super!


Ze včerejší směny v Glastonbury - nádherné počasí, spousta báječných lidí a zahradní slavnost ku příležitosti - úplňku! Je super, že lidi si vždycky dokážou najít důvody k oslavě :)


To je prosím pěkně v úplném centru Bristolu... ale kdyby mi tu fotku někdo ukázal a řekl "hádej, kde to je!", netušila bych. Máme tu krásně, žejo?


 To je ten slavný Avon.

 Od 1. července do 8. září je po celém Bristolu nainstalováno 80 soch Gromita - každý namalovaný jinak, jiným umělcem, ilustrátorem, hudebníkem atd... Na konci se budou všechny sochy dražit a výtěžek půjde na bristolskou dětskou nemocnici. Tenhle fešák je z Castle Parku.


Kovboj před hotelem Hilton



Pirát v přístavu

Golden Gromit před Victoria Rooms


A můj nejoblíbenější! Gromit s malůvkami Simon`s Cat od samotného Simona Toffielda, obchodní centrum Cabot Circus.


Taky se teď ráda a hojně věnuju jídlu, které si užívám na zahradě... palačinky, custard, maple syrup a maliny.


Večerní idylka


Artyčok - nějak jim přicházím na chuť. Je to strašně legrační jídlo :)


A pár fotek z dovči v ČR, kde jsem byla začátkem července.

Teta Romanka s třídenním mrňoulínkem mojí báječné a úžasné kamarádky Moničky.


To je moje netopýří neteř, stýská se mi po ní :(


Holčenčí party s mými drahými Sestrami. Proč je na obrázku pět ledových kafí a jen čtyři medovníky? Né, to né že Romanka už svůj sežrala. Jen je alergická na vlašský ořechy a tudíž na ostatní jen smutně koukala a slintala. Rakvičku nechtěla. Ani věneček.


A jak trávíte léto vy?

Mějte se báječně!

x

4 komentáře:

  1. Netopýrek zdraví a posílá pořádnýho oslintanýho francouzáka! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, palačinky, navíc na zahradě, to zní úplně super. :)
    Já si užívám... No, asi méně zábavně. Ale zase se snažím odpočívat, tak si nemůžu stěžovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palačinky jsou Tvoje vina, má milá! Dostala jsem na ně chuť ve chvíli, kdy jsem se dočetla o Tvých ječných lívancích! ;)

      Vymazat