Počet zobrazení stránky

pátek 16. srpna 2013

Em by Michelle Phan

Ahoj, ahoj,

dneska jen takový informační rychlopost :) Věřím, že většina z vás už to zaregistrovala, ale pokud to přecijen někomu uniklo... 

Michelle Phan + L`Oréal = Em Cosmetics

Jinými slovy - Michelle Phan se spojila s kosmetickým gigantem L`Oréal (nebo spíš L`Oréal se spojil s ní, prostě tak nějak to bylo) a uvedla na trh vlastní řadu kosmetiky pod názvem Em Cosmetics.

Jak k tomu došlo? Na to se můžete podívat tady, ona vám to vysvětlí mnohem líp, než já :)


Nechce-li se vám koukat na video, můžete mrknout přímo na stránky Em Cosmetics:


Vypadá to všecko dost použitelně, troufám si hádat, že její Life Palettes se stanou ikonami nejen mezi blogerkami. Má to ale jednu poměrně zásadní vadu na kráse a tou je dostupnost. Ta je zatím limitována jen na Spojené státy, kde je jednotné poštovné $7, při nákupu nad $75 je pak zdarma. A pokud by si některá vaše americká kamarádka chtěla nakoupit, do konce srpna probíhá akce "poštovné zdarma při první objednávce", kód je firstorder.

Mimochodem - nemáte někdo v USA známou, kterou bych mohla zneužít? :)



Co na Michellinu vlastní kosmetickou řadu říkáte? Líbí? Nelíbí?

Hezký den!

x

1 komentář:

  1. No toto on si klidně někdo udělá em kosmetiku bez eM jó :-D. Ahoj Romanko, díky za novinky, tohle mi zatím unikalo asi proto, že to je jak píšeš záležitost zámořská - hernajs, taky bych potřebovala kamarádku z USA - z UK už totiž jednu moc milou mám :-)...Musím říct, že se mi ta paletka líbí moc, hlavně ty chladňoučké odstíny a snad to bude i dobrá kvalita, byť třeba stíny od L´Oreal jsem nikdy neměla a ani si je netoužím koupit (stíny z drogerky mě štvou nějak)...Tak pá a až budeš mít tu paletku, tak se těším na Tvoje kouzla !-).

    OdpovědětVymazat