Počet zobrazení stránky

úterý 1. října 2013

Bilance minulého měsíce + výzva!!

Krásné prvoříjnové dopoledne!

Doufám, že se máte všichni moc príma, užili jste si víkend a není vám moc velká zima. I já už byla nucena uznat změnu počasí a obávám se, že se budu klepat jak ratlík odteď až do května.

Dnešní článek bude takové 2v1. Nejdřív se fofrem vrhnem na spotřebu, pak nemenším fofrem na novinky a co bude dál už podle nadpisu většina z vás minimálně tuší. Nebo alespoň ta většina, která čte blogy :)

Nuže - je čas udělat pápá těmto produktům:





:(( odličovací ubrousky, Simple
Noční můra! Neodličují a ještě dělají na pleti paseku!

:)) balzám na rty Crazy Rumors, Orange Clove 

:) make-up Bourjois Healthy Mix, odstín 52 Vanilla
Nakonec jsem se přes to složení přenesla a dost si ho oblíbila, samotnatná recenze tady

:) řasenka LashXtend
Fajn, příjemná, ale hrozně rychle vyschla

:)) rtěnka Rouge Caresse, L`Oréal, odstín 101 Tempting Lilac
Láska! Článek zde

:) korektor, Elite
Fajn, sympatický a hlavně koupený ve výprodeji za 50p :)

:-/ kompaktní pudr Éclat Minéral, Bourjois, odstín 02 Vanillé
Žádná sláva teda...

:)) toaletní voda Mure Sauvage, Yves Rocher 
Kupuju si ji opakovaně a naprosto ji miluju!!!

:-/ šampon Blousey, Lush
Ok, docela v pohodě...

:-/ šampon s granátovým jablkem a aloe vera, Alterra
Myl fajn, má sympatické složení, vlasy po něm byly hezké, ale v kombinaci s kondicionérem ze stejné řady se mi brutálně rychle mastily.

:) kondicionér American Cream, Lush
Láska, ráda a často se k němu vracím.

:-/ kondicionér s granátovým jablkem a aloe vera, Alterra

:) kabelkový deodorant - antiperspirant Pearl&Beauty, Nivea
Spokojenost, efektivní a příjemně voňavý

:) 2x kabelkový suchý šampon Batiste 
Jo, fajn, prostě suchý šampon...


A v mé koupelně nově přivítáme:




  • barva na vlasy Color Mask, Schwarzkopf, odstín Pearl Blonde - jo, to je taková jednorázová novinka, ale zařadila jsem ji sem, protože je fajn a protože to u mě není každoměsíční záležitost. Naposledy jsem se barvila začátkem července (!), ale protože jsem přirozeně celkem světlovlasatá, nevypadají moje odrosty nijak dramaticky... spíš jako úmysl a navíc to ty vlasy trochu melíruje :)
  • Sprej na vlasy, Hawaiian Silky - teda přesně řečeno "Hydrating Sleek Shine Mist Heat Styling". Jste z toho moudrý? Já vůbec... ale dělá to fakt pěkný vlasy. No a kdo za to může, že jsem si to pořídila, všichni víme! (Karolíno, jdi se stydět do kouta!)
  • Kompaktní pudr, Natural Collection, neutral - prostě pudr
  • Tekutý korektor, Natural Collection, fair - prostě tekutý korektor :)
  • řasenka Colossal Volum` Express, Maybelline - už nějaký čas po ní toužím, protože mám pocit, že to by mohla být ONA! - a včera se mi přihodila, ani nevím jak... Ach ano, už si vzpomínám! Nejspíš byla v nějaké slevě bo co... Nechám ji ale ještě chvíli odpočívat a pokusím se vypoužívat její sestru Mega Plush
  • báze pod oční stíny, Avon, Light Beige - ne, nepotřebuju bázi pod oční stíny, ale chci vědět, co na těch bázích všichni mají!
  • lak na nehty, L`Oréal, 102 Macaron Noisette - lak do práce, kam se normálním (viditelným) lakem nemůžu lakovat. Takovej ten lak "nemám nelakovaný nehty, takhle upravený a krásný jsou od přírody".
  • rtěnka Colour Crush, The Body Shop, odstín 355 Hot Date
  • pleťová maska Pure, Garnier - moje stálice, nikoho už to nepřekvapuje
  • tajemný make-up, který není na fotce :)

Suma sumárum tenhle měsíc 15 spotřebovaných versus 10 nakoupených. A navíc je to dost vybalancovaný. Spotřebovaný pudr - koupený pudr, stejně tak make-up, korektor, řasenka... Cha chá! Jsem na sebe náležitě pyšná :)

A jak je to s tou výzvou? Baví mě ten blogerský vývoj... nejdřív se blogerky vzájemně lákají na nové produkty a poňoukají se k jejich koupi, protože "se přeci chápou"... a pak najednou zjistí, že ooops, nějak jim to přerůstá přes hlavu a měly by přibrzdit. Přecijen jíst suché rohlíky třetí měsíc po sobě, ale mít tři nové make upy, dvě paletky a osm čistítek na ksicht není ten správný přístup. A tak přijdou s něčím novým, co je zase trochu zkrotí. A pokud to zní jakože to odsuzuju a vysmívám se tomu, tak... ano, docela jsem se pobavila, ale odsuzování se nekoná a já jdu do Meduňčiny výzvy taky! Přidávám se k Meduňce, Evelínce, An a dalším a nebudu si v říjnu kupovat žádnou novou kosmetiku, pokud to nebude životně důležité! A přidávám se i k Evelínčině upgradované verzi a pokusím se spotřebovat tolik vzorečků, kolik to jen jde. Protože pokud si je schovávám "na horší časy", je dost možné, že ty horší časy přijdou právě tento měsíc :) Challenge accepted!

Kdo další do toho jde?

Mějte se báječně!

x

16 komentářů:

  1. No já teda určitě ne... :D
    Takže toho Hadka, co sis u mě na tenhle měsíc naporoučela, Ti objednávat nemám, jo?
    Ad řasenka Lasxtend nebo jak se to jmenuje - je super! Klidně jí můžeš připsat vánočnímu taťkovi na wish list pro sestru. Akorát mi teda taky přijde, že mě asi opustí dřív, než na Vánoce, takže jako trochu předčasně.
    Ad báze pod stíny - to je snad nějaká ostuda, když někdo používá bázi pod stíny? A cože??? Ty nemáš bázi pod stíny? To je teda vostuda! Báze (E.l.f.) je jedním z mých objevů posledního desetiletí. Výdrž stínů s ní a bez ní, nesrovnatelné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten ještě patří do minulého měsíce - jen mi ještě nepřišel! Takže to se nepočítá :)
      A nehuč, sestro, řekla jsem snad, že používání báze je ostuda? Já neměla bázi pod stíny z prostého důvudu - nemastí se mi víčka a většina stínů mi vydrží celý den. To neni žádná ostuda. To je požehnání :-P

      Vymazat
    2. A přestože Tě miluju, na řasenku k Vánocům zapomeň. Nebo si vymysli nějakou, která mě nezruinuje, jo?

      http://www.modelcocosmetics.com/shop/fibre-lashxtend

      Vymazat
    3. Fůůůj, ta je teda drahá... :(((( Tak čekám na doporučení nějaké stejně dobré a levné!

      Vymazat
    4. To teda je... teda - můžeš ji dostat, ale už pak nedostaneš nic jinýho. Ani k narozeninám :-P
      A hned Ti můžu říct, že Colossal Volum by pro Tebe nebyla, tak si jí nekupuj.

      Vymazat
    5. Já potřebuju vědět, která by pro mě byla... Fakt už mě asi taky opouští, to zas bude tápání a vztekání...

      Vymazat
  2. pekelna vyzva toto :D ja som si sice tiez uz povedala, ze si nic z kozmetiky nekupim, no potrebujem novu riasenku, pudru mam uz len po okrajoch, to jednoducho nejde, vzdy sa najde nieco co potrebujem doplnit, ale tento mesiac sa sustredujem hlavne na oblecenie a topanky! inak by som s vyzvou nemala absolutne ziadny problem, pokial by som mala vsetko co potrebujem:)

    OdpovědětVymazat
  3. Můžeš si ji o měsíc posunout :)) hm? hm?

    OdpovědětVymazat
  4. To je děsivá představa, měsíc si nic pro radost nekoupit! :-D Nepřidám se, ale aspoň si budu někam psát, co jsem spotřebovala/koupila a zkusím vyplácat alespoň část vzorečků, co mám nasyslených. Tak! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilko, Ty se v říjnu vůbec nesnaž, že Ti přijde balíček už je jisté :D Ale jak píšeš - nic si pro radost nekoupit... no... to jsem na sebe zvědavá :D

      Vymazat
    2. Začínám zlehka uvažovat nad listopadem, doopravdy by mě zajímalo, jestli bych to bez psychické újmy zvládla. :-D

      Vymazat
  5. Cože, ty jsi světlovlasá? Tak teď jsem v pasti, celou dobu myslím, že jsi hnědovláska... Aspoň teď doufám, že si to nepletu! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já asi tuším, odkud to máš :)) ještě nedávno jsem měla na FB fotku s tmavými vlasy, jenže už asi půl roku jsem zas světlovlasatá. Trošku tomu pomáhám, protože moje přirozená barva je taková slámovito-myší :)

      Vymazat