Počet zobrazení stránky

pátek 11. října 2013

Podzimní rozmazlení s Lushem

Ahoj, ahoj,

vím, že to čtete na všech blozích, ale ani já si to neodpustím... Podzim je tu! A s ním kosa jako blázen, teda aspoň u nás, vítr a sychravo a škaredo. Zima leze pod bundu, za svetr, do kalhot a společně s ní i podzimní splín. A tohle všechno já už spoooustu let zaháním jediným - koupelemi s Lushem.

Tentokrát byl výběr rychlý, neměla jsem na nákupy čas, přesto jsem musela pro nový Herbalism a "ňákou šumivku", páč jsem jí měla předepsanou ze zdravotních důvodů. (To aby si někdo nemyslel, že porušuju řijnovou výzvu jako!) 

Lord of Misrule je halloweenská limitka, navíc jsem s ní viděla demo minulý týden a totálně mě uchvátila.


Co říká Lush?


Tahle koupelová bomba je pojmenovaná po králi pohanského svátku bláznů a její vůni vytvořil Simon Constantine z Gorilla Perfumes. Kulička se bude pomalu rozpouštět ve vaší vaně, až odhalí vínově zbarvený střed s nevinnou sladkostí vanilkové absolue – první fair trade vanilkové absolue na světě! Vanilku doprovází zemité tóny silic z černého pepře a pačule. Vzhled tohoto balistiku je inspirován papírovou korunkou, které se nosí na párty, slavnostech a při jiných veselých příležitostech.
Odkaz: Lord of Misrule

Složení: jedlá soda (SODIUM BICARBONATE), kyselina citronová (CITRIC ACID), praskavý prášek, vinný kámen (TARTARIC ACID), mletý černý pepř (PIPER NIGRUM POWDER), pačuliová silice (POGOSTEMON CABLIN OIL), fair trade vanila absolue (VANILLA PLANIFOLIA ABSOLUE), Lauryl Betaine (Lauryl Betaine), Sodium Laureth Sulfate (Sodium Laureth Sulfate), extrakt z gardénie (GARDENIA JASMINOIDES FRUIT EXTRACT), *Limonene, parfém (PARFUM), CI 42090 (Colour 42090), CI 19140 (Colour 19140)


Co říkám já?

Hodně mě překvapila její vůně, čekala jsem (asi proto, že jsem zvyklá na Avobath) svěží citrusy nebo tak něco, ale namísto toho se vyvalila sladkokořeněná vůně vanilky a pepře, která provoněla celý dům a  po pěti hodinách od koupele ji ze sebe pořád dost intenzivně cítím.

Zelený "obal" nejen šumí, ale i jemně pění, vínový střed zas dělá pěkný randál díky popping candy alias praskacímu prášku. Je to parádní podívaná, však se mrkněte na fotky (ze kterých jsem pracně ustříhala přítelovy chlupaté nohy :)). Vodu pak zabarví do odstínu červeného vína.

Jediné malé mínus, které bych viděla, je v tom, že mě trochu vysušila, ale nic co by nespravila trocha krému. Ten zážitek za to rozhodně stál!


Co říká můj muž? 

Volně přeloženo se mu líbí, protože "dělá věci" a barví vodu :D





Co vy na to? No není prostě boží? :) Jaká je vaše oblíbená "hračka do koupele"?

Mějte se príma a nenechte podzimní splíny, aby vás dostaly. Nezapomínejte na prevenci!

x

7 komentářů:

  1. To je boží!!!!! :-) Jsem ráda, že sis meducínku na recepis nakonec opravdu vyzvedla. To snad musí zvednout náladu každému...To co drží Andy vypadá jak ohryzané granátové jablko se zelenou šlupkou :-) - strašně se mi líbí ten barevný praskací žabinec, díky za fotky z akce :-)...No jo já žádnou hračku doma nemám :-/ a strašně chci už konečně zkusit nějakou šumivku. Ale ten Lush mě fakt trošku zlobí s těma SLS teda jako, ale zábavu umí perfektní, to se mu musí nechat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojó, však aby ne... když je to ze zdravotních důvodů :) To, co drží Andy je napůl rozpuštěná balistika a tahle byla fakticky super! Koukej si něco z Lushe pořídit, SLS je sice fuj, ale já razím heslo, že jednou za uherský rok se to může! :)

      Vymazat
    2. Já mám taky zdravotní důvody!!! Tohle se mi fakt líbí, to asi chci. :D Taky se musím předzásobit nějakýma šumivkama na zimu do vany, to už je asi to jediný, co mi z Lushománie zůstalo. A ta ohlodaná věc vypadá fakt dost helloweensky!
      Ano, granátové jablko, taky mě to napadlo! :)

      Vymazat
    3. Myslim, že to je žhavej kandidát na mojí nejoblíbenější šumivku. A to bylo prvenství doteď zcela jasné a nepopiratelné. Mě se taky líbí, když to dělá věci a barví vodu :) A tohle vypadalo ve vaně jakozelený kráter v zemi, ze kterýho se valí vínová láva!

      Vymazat
    4. Je skvělé jak takové hračky potěší i nás dospělé co - kdo si hraje nezlobí :-)). No jo, máš pravdu, jednou za rok se to může !-))

      Vymazat
    5. No... a může se to i víckrát za rok? Jakože když je venku zima a škaredo, tak aby to člověka rozradostnilo, zahřálo, pozvedlo na těle i duchu...? :)

      Vymazat
  2. Kdepak jablko, ohryzaný meloun to je! :D
    Jinak sympatická blbůstka, ale já tyhle věci moc nejsem... :)

    OdpovědětVymazat