Počet zobrazení stránky

pátek 18. října 2013

Recenze: Hotelová kosmetika, část 1.

Ahoj, ahoj,

víte, že já moc nejsem na takové tý úvody typu "to nám ale dneska hezky svítí sluníčko, žejo?", já vím, že úvody jsou asi fajn, ale já to nějak neumím. Takže rovnou k tématu.

Sešly se mi tu dvě sady kosmetiky, kterou jsem... jak to jen říct... obdržela jako bonus po zakoupení hotelového pokoje. Tak. To zní líp, než že jsem to čórla na hotelu, ne? A navíc je to pravdivější. Já z toho dřív mívala trochu černý svědomí - jakože když je člověk na hotelu a tam ty krásný malý lahvičky v koupelně, to prostě úplně nutí k tomu si to odnést s sebou domů! (pokud to ovšem člověk nepoužije na místě). Naštěstí jsem se přes to už přenesla, došlo mi, že to je součást mého pobytu, je to od toho, abych to použila a hotel tím rozhodně nijak neochudím. Navíc když člověk zůstává jen jednu noc, je logické, že použije sprcháč nebo mýdlo a tím to obvykle končí.

Vím, že spousta z vás je teď vůči hotelové kosmetice trochu nedůvěřivá... a kdo za to může? Ano, ukažme si na něj! Ladybox (nebo jakej to byl) se svými Duck Island produkty, na které jsem nečetla snad jediný kladný ohlas. Tak já se teď pokusím ten mýtus "hotelová kosmetika = podprůměrné produkty, které nestojí ani za zlámanou grešli" trochu vyvrátit.

Ze svatby našich přátel v Hiltonu jsem si odnesla (na testování, jako správná blogerka) šampon a kondicionér od značky Peter Thomas Roth a tady je minirecenzička.

Mega-Rich Shampoo, Peter Thomas Roth, 27ml

Mega-Rich Conditioner, Peter Thomas Roth, 22ml



Oba produkty jsou už spotřebované, oba jsem používala současně a nestřídala je s ničím jiným, abych mohla posoudit, jak si stojí, a vyšly mi asi na 4 použití. No, dobře, ze 4 použití se toho moc nepozná, ale aspoň něco.

A co já na ně teda?

Kupodivu dost spokojenost! Není to žádná příroda, to jako ne, takže normálně běžně bych se s tím nemyla. Na druhou stranu se to ani přírodně tvářit nesnaží, já si toho byla vědoma a používala to na vlastní nebezpečí.

Složení šampónu:


Složení kondicionéru:


Vlásky se dobře rozšesávaly, vypadaly pěkně, leskly se, byly lehoučké jako pírko, ale nekrepatěly se a nelítaly všude kolem. Jako bonus jemně voněly po citrusech, ale moc dlouho se vůně ve vlasech nedržela (což mě osobně u šamponů a kondicionérů vůbec nevadí).


Takže Peter Thomas Roth mě příjemně překvapil, sice bych ho dlouhodobě kvůli složení nepoužívala, ale někdo, komu na tom zas tak nesejde, by mohl být velmi spokojený.

Ještě ukázka konzistence, vlevo kondicionér, vpravo šampon:


Tím končí první díl mého seriálu a ve druhém se podíváme na hotelovou kosmetiku Crabtree and Evelyn! (Koukáte, co? :))

Mějte se moc prima!

x








Žádné komentáře:

Okomentovat