Počet zobrazení stránky

čtvrtek 28. listopadu 2013

Recenze: "Color Tattoo" od Bourjois

...a když už jsem poslední dobou taková zpruzená a negativní, tak si dáme recenzi na jednu úžasnou a fantastickou novinku. A třeba vám přestane vadit, že se v ČR ještě neprodává...

Oční stíny Color Edition 24h, Bourjois

Aneb něco, pro co mé srdce zahořelo okamžitě, jak jsem je u nás uviděla. Psala jsem o nich už v posledních novinkách z drogerky a od začátku jsem si byla dost jistá, že ty bílé mi brzy budou říkat mami.

Ale znáte to - něco se vám líbí, toužíte po tom, ale zároveň se snažíte být rozumní. Potřebuju to? Upotřebím to? Nebude se mi to doma jen válet? Nelíbí se mi to jen proto, že je to novinka a nikdo jiný to ještě nemá?

Nakonec jsem ale svoje pochybnosti zahnala razantním - trochu kvalitnější stíny si přeci zasloužím! 

Nechápu, jak k tomu došlo (všimli jste si, že takhle obvykle uvádím většinu svých nákupů? :)), ale v košíku mi skončily hned dva odstíny... a ani jeden z nich není ten můj vysněný bílý!


Pořídila jsem si odstín 03 Pétale de glace a 06 Bleu ténébreux - a tady máme hned první kámen úrazu. Francouzské názvy odstínů? Vážně? Já vím, že Bourjois jsou Francouzi a mají na tom postavenou image, ale člověk francouzštinou netknutý (to jako já) si na tom láme jazyk a ani po deseti minutách urputného snažení to vyslovit prostě není schopný.


(Ségra a ostatní francouzštináři, jak se čte ténébreux a co to k sakru znamená? Bleu bych tipla na něco modrýho a Pétale de glace budou nějaký lístky. Nebo lístky něčeho. Nebo to možná vůbec lístky nebudou.)


No nic, popojedem... oba odstíny jsou úplně boží, krásný, nádherný a zářivý až se srdce směje.


03 Pétale de glace je světlá hnědorůžová ideální jak samostatně na celé víčko, tak i na prozážení vnitřního koutku


06 Bleu cosi je naopak černá, která jako by sestávala z milionu nádherně modrých třpytek. Já vím, že to zní jako blbost a když se na to podíváte v kelímku, vidíte, že je to modrá. Ale když to pak rozmažete na ruce nebo oku, je z toho světle černá ve které probleskují modré třpytíčky. Já používám na stínování nebo jako linku.


Mají nesmírně zvláštní konzistenci, která mě osobně teda nesmírně vytáčí. Přirovnala bych to k těstu na pečení. Nebo k měkký modelíně. Hlavně ta růžová teda... Můžete v kelímku kmrdlat prstem jak chcete, moc vám toho na něm nezůstane. Na studeným prstu už vůbec ne. Prostě jen děláte v hmotě ďolíky a vlnky a honíte je sem a tam. Nakonec se vám ale obvykle povede kousek ulovit, takže hurá s ním na víčko! Tam ho jakš takš rozšmrdláte, růžovou celkem dobře, modrá dělá cavyky a pokouší vaši trpělivost, ale nakonec si taky dá říct. Je to ten typ, co by se měl změnit z krémových stínů na pudrové, já si teda ale žádné velké změny nevšimla.

Pro ty, co čuchají ke všemu - stíny chemicky smrdí, ale jen když dáte nos přímo k nim. Jinak není naštěstí cítit nic.



A jak jsme na tom s tou slibovanou celodenní (a celonoční) výdrží? Tak dámy a pánové, tohle je fail jako bejk. Po šesti hodinách (bez primeru) jsem na víčkách měla tři ohavné slité čárky a tím to haslo. Tedy - v šest večer jsem nanesla a o půlnoci jsem odličovala. Mezitím jsem se do zrcadla nedívala, takže netuším, kdy přesně se mi tam ta hrůza objevila. S primerem to nebylo o moc lepší. A to prosím pěkně nemám mastná víčka a průměrné pudrové stíny mi i bez primeru drží úplně v pohodě.


Jsem z toho hrozně zklamaná, protože to jsem od Bourjois jako fakt nečekala. Těšila jsem se, jak budou hvězdami v mém stínovém arzenálu a ono houby. Jediné, na co ten světlý používám, je podklad pod jiné stíny, kterým přidá na intenzitě... (Díky Pájo :)) Ale víte co? Já to ještě pořád nevzdala a chci je používat dál a dělat s nima psí kusy a nějak na ně vyzrát, protože takhle by to teda nešlo!

Co vy na to? Zkoušel jste je někdo? Nebo po nich toužíte? Co vás naposledy takhle škaredě zklamalo?

Mějte se príma!

x


4 komentáře:

  1. Šmankote, taková škoda! Bo ten modrý, ten je fakt krásný. Alespoň nemusím dumat, jak si omluvit nákup stínů, když jich mám tři pr...., ehm, košíčky.

    OdpovědětVymazat
  2. Odstíny jsi vybrala opravdu překrásný fakt, ta modrá je nebeská, ale teda ta konzistence mě fakt jako dojala, a já hanila CT a vidíš toto, zatím to vidím na jasnou výhru pro Collection 2000, ty neměly chybu :-)). Právě se divím, že Tobě stíny drží hezky, to mě nedrží nic, takže já bych měla akorát zvýrazněné čáry-vrásky možná do hoďky....jsem si dělala zálusk na zapečené od Bourjois, ale nějak teď nemám na další stíny chuť :-)

    OdpovědětVymazat
  3. fňuk, do toho černomodrého bych šla, nebýt té výdrže :-( Ten je fakt kouzelnej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si pořád myslím, že na něj nějak vyzraju... ale nedaří se :-/

      Vymazat