Počet zobrazení stránky

středa 15. ledna 2014

Beauty Awards 2013 ...by me: Pleťová, tělová a vlasová péče

Ahoj, ahoj!

Na většině blogů se pořád ještě bilancuje a vyhlašuje se kosmetika roku 2013. A to je dobře! Tohle je typ článků, co mě fakt baví a čtu je ráda - mají totiž pro mě dost zásadní výpovědní hodnotu, člověk vidí, co ta každá dáma fakt používá, co jí sedí a tak vůbec. A tak jsem si řekla, že u mě se taky bude vyhlašovat a "odměňovat". 

Vím, že jsem vám na facebooku slíbila nej produkty loňského roku podle mého muže... článek je napsaný - nakonec si to užíval mnohem víc, než jsem čekala! Ale usoudila jsem, že by asi nebylo fér uveřejnit jej jen v angličtině, a vrhla jsem se na překlad - který ovšem bude trochu trvat. Natolik totiž Andy česky ještě neumí, aby sám napsal článek a jeho znalost jazyka se omezuje pouze na "Ty máš hezký oči.", "Podej mi ručník.", "strašidlo", "bobík" a "pišingr". 

Dnes tedy bude kosmetika roku 2013 podle mě a protože by to celé bylo tuze dlouhé, dáme si jen pečující kosmetiku a svoje dekorativí lásky shrnu v článku následujícím. Tak jdeme na to!

Omluvte ofiko fotky, většina mých věcí už má ledacos za sebou a je tudíž těžce nefotogenická. Moc pěkně by se vám na to nekoukalo, věřte mi :)


PLEŤ


Odličovač


S většinou odličovačů se snesu, jsem schopná je použít a jakš takš se jimi odlíčit, ale abych řekla, že je mám ráda... to ne. S Lushovým Ultrablandem jsme se nějaký ten pátek vočuchávali a poznávali, rozhodně to nebyla láska na první použití, ale z dlouhodobého hlediska je to nej odličovač, který jsem kdy zkusila.

zdroj

Čistič pleti


Lush Herbalism. Bez diskuzí. Drží mi pleťové neplechy v mezích, vůně starýho chleba mi nevadí a hlavně mě nevysušuje.

zdroj


Pleťová voda


Alverde Clear - taková ta z té červené řady, co má na dně bordýlek a musí se protřepat. Není na každodenní použití a už vůbec na celou pleť. Já používám jen lokálně na bebíčka, krásně je to zklidní a vyhojí. A voní!

zdroj


Pleťová maska


Váhala jsem mezi dvěma, ale vítězkou může být bohužel jen jedna. A tady je. Garnier Pure Selfheating Mask! Bojuje proti breberkám a přesto nevysušuje. Přesně to, co potřebuju!
zdroj




Pleťový krém


Tady váhám o dost víc. Svůj TOP jsem nenašla, to přiznávám otevřeně, ale velmi mi vyhovoval vzoreček Divine Light Face Cream od Herbfarmacy. Mám v plánu pořídit si plné balení, tak uvidíme, jestli jsem ho sem zařadila právem.


zdroj



Oční krém


Zkoušela jsem několik a jako nejlepší mi vychází Clinique All About Eyes. Přesto mám ale pocit, že na mě někde čeká něco lepšího. Mnohem lepšího.


zdroj



Balzám na rty


Pistáciový Crazy Rumors. Jednoznačně.


zdroj




VLASY


Šampon


Lush - I love Juicy


zdroj


Kondicionér


John Masters Organics - Citrus and Neroli Detangler. Jedním slovem WOW!



zdroj


Vlasová maska


Osmo - Intensive Deep Repair Mask, složení sice není žádná sláva, ale vlásky mám po ní poslušné a hebké. A je za hubičku!



feelunique.com



Extra


Tangle Teezer, I love you!


zdroj





TĚLO


Sprchový gel


Tak tohle je těžký... Lush: Slammer nebo Rose Jam? Slammer nebo Rose Jam? Dobře, ententýky... Rose Jam


Zdroj




Mýdlo


Zahazuji ostych a mýdlem roku 2013 vyhlašuji výživné peelingové kokosové mýdlo... by me! :)




Tělový krém


To je trošku oříšek, moc se nemažu, protože jsem a) líná a b) to nepotřebuju. Nej mazadlem obecně je pro mě ale kokosový olej.


zdroj



Krém na ruce


Neal Yard`s Remedies - včeličkový krém Bee Lovely Hand Cream. Na to, že nepoužívám krémy na ruce, s tímhle jsem se překonala a celý ho vypoužívala! Voní jako včelí plástev s pomerančem a je príma!


Zdroj

Tak to bychom měli - moje oblíbená kosmetika loňského roku. Shodujeme se v něčem? Dejte mi vědět, jaké byly vaše nej produkty za loňský rok.

Mějte se báječně a já jdu poklízet a chystat se na příjezd mé velké sestry! 

Pá x

6 komentářů:

  1. Doufám, že máš doma taky jiný odličovač, než Ultrabland, protože pokud ne, chci to vědět hned, abych si ještě narychlo přibalila něco svýho!
    Alverde tonikum VONÍ??? Jakože VONÍ??? Mno... Co člověk, to názor... :)
    Koukej to tam pěkně vypucovat, ať si před velkou sestrou neuděláš ostudu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně že mám... simtě. Si myslíš, že mám doma jen jeden odličovač, bo co?
      Mě teda Alverde tonikum voní moc příjemně - co se Ti na něm nelíbí?

      Vymazat
  2. Supééééér článek, těším se i na ten od Andyho. Vidím, že umí zásadní česká slova :-D, víc ani nepotřebuje hihi.....Moc jsem se tady pokochala, Lush jsem čekala, že !-), ale zas jsem ráda za ty tipy. Musím říct, že Tvůj herbalism mám pořád v koupelně po ruce :-), ten odličovač vypadá hodně zajímavě. Chá, tak Ty jsi taky propadla JMO!! S volbou mýdla naprosto souhlasím - nejlepší mýdlo, co jsem kdy měla!! Alverďáckou vodu máme taky společnou a čoveče i ten kokosák už mám doma....to je pokrok.. Krásný awards Honey!!!! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, učí se, šikula :D Ještě občas říká "pražský krysařík"!
      Lush není žádný překvápko, to je jasný... JMO jsem měla tu malou lahvičku a byl fakt bomba, nadchnul mě - a to já se hned tak pro něco nenadchnu.
      Měj se báječně! x

      Vymazat
  3. Ty máš takhle supe rTangle Teezer joo? Já měla obyč černý a teď jsem si koupila fialovo-růžový, pěkná divočina! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, fialovej s třpytíčkama :) A kompakt černo-zlatý. Fialovo růžová? Uá to zní divoce :)

      Vymazat