Počet zobrazení stránky

středa 5. února 2014

Vyhlášení narozeninové soutěže

Ahoj, ahoj!

Včera skončila moje narozeninová soutěž o dvě sady mýdel a já se pochlapila a už mám vítěze!

Prvního jsem losovala z bačkory, napsala jsem na papírky jména a jak jsem tak tou bačkorou kvedlala, abych to pořádně promíchala, jeden lísteček vypadl ven. No není to znamení? Je to znamení! Prvního výherce tedy nevybrala Náhoda, ale sám Osud! A kdo to je? Přeci naše Sabinka!



Druhého výherce jsem vybírala sama - chtěla jsem vás totiž motivovat k vyvinutí nějakého toho úsilí při psaní komentářů. A upletla jsem si na sebe bič, to vám povím. Po dlouhým a dlouhým... a ještě delším váhání jsem vybrala Ivanu Mikuličkovou. Když jsem se rozhodovala, koho vybrat, četla jsem několik finálních komentářů pořád dokola, přemýšlela nad nimi, hodnotila, ale taky jsem zjišťovala, jak na mě daný komentář působí pocitově. A z Ivančiného jsem zkrátka měla nejlepší pocit.

Oběma holkám gratuluju, na Sabču kontakt mám, Ivanku poprosím, aby se mi ozvala na e-mail snowglobe.blog@gmail.com.

Cenu útěchy - poděkování před nastoupenou jednotkou - získává HaLucie za svůj tip na mýdlo s vůní kapřích škvarků!

Ostatním holkám moc děkuju za prima komentáře a budu držet palce příště. Myslím, že nebude dlouho trvat a budeme soutěžit zase! :)

Mějte se moc príma!

x



9 komentářů:

  1. Tss. Víš, jak by se to pak v tý vaně plavalo s takovejma kapříma škvarkama? Přemýšlej o tom...
    Jinak samozřejmě velká gratulace výherkyním!!! Máte se věru nač těšit! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása! Mám velikánskou radost a už se na moc těším na voňavý balíček! Děkuji mnohokráte, vážím si výhry o to víc, že právě můj komentář tak pozitivně zapůsobil, to je príma překvápko. Ještě jednou moc díky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také blahopřeji spoluvýherkyním a jsem hodně zvědavá, jestli se podaří uskutečnit nápad s okurkou nebo i s těma škvarkama... :D

      Vymazat
    2. Co se škvarků týče jsem mírně skeptická... ale okurka je prima nápad a určitě ji zkusím zrealizovat! Jakožto vynálezkyně pak dostaneš vzorek na ozkoušení zdarma :)

      Vymazat
    3. Ohoho, pouhý malý nápad se pochopitelně nemůže měřit s velkým zrealizovaným dílem tvůrkyně, takovou protekci si nezasloužím, i když zvědavost je silná! :)

      Vymazat
    4. Ivčo, pokud to dopadne jako to, co jsem dělala před dvěma dny, tak to teda potěš koště! Můj první velký fail... ale nebrečela jsem! :D

      Vymazat
    5. Ale to by si taky žádalo dokumentaci, protože i to bohužel k tvoření patří! Šup sem s tím! A nic si z toho nedělej, jsi statečná! :D

      Vymazat
  3. Ó! Neskutečné! Já ti mám takovou radost, děkuju!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jednou gratuluju, Sabčo. Jako věrná čtenářka si to zasloužíš :))

      Vymazat