Počet zobrazení stránky

čtvrtek 17. dubna 2014

Spotřebováno - jaro 2014, 1. část

Ahoj, ahoj!

Je na čase vyprázdnit tu tašku plnou prázdných lahviček, tubiček a kelímků, kterou si schraňuju už od Vánoc, a udělat doma trochu pořádek. Pořád jsem ji stěhovala z místa na místo, všude překážela, tak ať ji konečně můžu "uklidit" do koše.

Peanut mi vydatně asistovala, všechno kontrolovala a kroutila hlavou, proč si někdo schovává prázdný obaly od kosmetiky.

Schovávat si prázdný flaštičky... Co z toho máš? 

Tohle je celá hromádka, to abych se mohla pokochat a říct si, jak jsem dobrá, a jak se mi pěkně daří spotřebovávat. Tipuju, že spotřeba za poslední měsíce výrazně předčí nákupy a aby to nebylo tak zdlouhavý, udělám z toho zase miniseriál. V dnešním díle produkty, které jsem reálně spotřebovala, v příštím pak ty, které byly odejity.

U každého produktu je pidirecenze, ale pokud byste k některému chtěli těch informací víc, poptejte se v komentářích :)


PLEŤOVÉ KRÉMY:

:(( Triple Performing Face Cream, Benefit - ještě že jsem měla jen vzorek. Nedělalo to vůbec, ale vůbec nic!

:-/ Skin Clear Mattifying Moisturiser, Elemis - neurazil, ale ani nenadchl. Pleť nezmatnil, nijak ji nevylepšil a navíc voněl jako mrkev.

:)) Sírovo-mátový krém, Ilcsi - to je úlet, fakt že jo. Krém, co voní jako síra! Mně na pleti nevadil, ale ani nedělal žádné zázraky, tak jsem ho používala čistě jen na ksichtík svého muže, kterému krásně pomohl od dermatitidy kolem linie vlasů a suchých míst na tvářích.

:) All About Eyes, Clinique - samostatný článek tady.

:)) Citrónovo-mrkvový pleťový krém, Karel Hadek - velmi mile překvapil. Používala jsem v kombinaci s jojobovým olejem na noc a čumička po něm byla jemná, vyživená a hezoučká.


PÉČE O PLEŤ:
(asistentka číhá v rohu)

:)) Pleťové tonikum pro "nečistou" pleť, Alverde - za jedna, super, můj oblíbenec na lokální hubení breberek.

:) Čistící balzám, BalanceMe - samostatný článek: tuhomáme

:) Bi-facil, Lancome - byl fajn, rychlý, celkem důkladný, ale nijak extra jsem si z něj na zadek nesedla. Podle toho, co jsem četla, jsem čekala, že to bude fakt zázrak, a to ne teda.

:( Andělikový čistící gel, L`Occitane (v lahvičce od sprchového gelu TBS) - nádherně voněl, jako posečená tráva v létě, ale vysušoval a vůbec nijak mi nepomáhal.

:-/ Cleansing Milk Honey & Chamomille 3in1, Apivita (taky v neorigoš lahvičce) - samostatný článek proběhl tady v říjnu.

:) Hyaluronové sérum, Nobilis Tilia - bylo moc fajn ze začátku, pak mi úplně přestalo cokoli dělat, tudíž jsem ho na chvíli vynechala a když jsem s ním "začla" znovu, bylo zase fajn. Tak moc nevím, co o něm říct. Asi že je občas fajn a občas na nic. A taky že se svět dělí na dvě skupiny - jedné sérum hezky voní, jedné páchne jako zasmrádlé fusekle. Já bohužel patřím do té druhé...

:-/ Breath Of Fresh Air, Lush - prostě pleťová voda... mně pleťovky nikdy nic nedělají, používám je jen pro ten "pocit dočištění".

:-/ Pure, Marks&Spencer - totéž, co pleťovka z Lushe, jen tahle docela nepříjemně smrděla.

:-/ 100% Organic Rosewater Toning Spritz, Botanics - a zase totéž. Ale byla levná. A 100% bio. ...a smrděla po růžích...

:-/ Cupcake, Lush - tuhle pleťovou masku jsem kdysi zbožňovala, ale v průběhu let se náš vztah dost mění. Momentálně jsme ve fázi "vykonali jsme povinné setkání a teď se zas dlouho nemusíme vidět".

:) Let The Good Times Roll, Lush - z rozpačité nejistoty se stala láska jako trám. Sice je to spíš peeling - a to docela ostrý, než everyday čistič, ale pleť je po něm úplně k zulíbání, hebounká, napapaná a ta vůůůně! Bere mi ho i muž a před pár dny se ptal, kdy si ho zas koupím :)

:-/ Angels On Bare Skin, Lush - jako jo... docela dobrý, ale na mojí pleti to žádné zázraky nedělá.

:(( Rice Mask Wash Off, Skin Food - to byla nejvíc k ničemu maska, jakou jsem kdy měla. Vlastně to ani není maska, ale peeling, smrdí to jako Nivea a s pletí to nic neudělalo. Fakt zklamání.

:)) Pure Self-heating Sauna Mask, Garnier - je oproti Skin Foodu super a kupuju si ji opakovaně.

:( Mud Pac, Montagne Jeunesse - nepříjemně voní, nic na pleti nedělá a spíš ji vysušuje.

Bez obrázku:

:(( Black Sugar Face Mask, Skin Food - podobně jako rýžová maska, ba dokonce horší - neskutečně peelingová, ostrá a vůbec se mojí pleti nelíbila.

:-/ Mask Sheet, Skin 79 - taková ta maska, se kterou vypadáte jak debil :) byla legrační, ráda jsem si ji ozkoušela, pleť pak byla svěžejší, ale sama bych do ní znovu nešla.

.

DEODORANTY A PARFÉMY: 

:) Pearl&Beauty, Nivea - asi nejlepší deodorant, jaký jsem zatím objevila. Nedělá fleky, příjemně voní a rozumně vydrží.

:-/ Crystal Clear Deodorant, Sure (Rexona) - neurazí, nenadchne.

:)) Parfémy: Big, Yuzu and Cocoa, Snowcake a Twilight, Lush
Moje lásky... hecla jsem se a dodělala zbytečky, protože v každém byly tak dva milimetry na dně. A už se mi stýská. Doufám, že zas bude nějaká akce a budou nové parfémky.
Jediný Big měl trochu mínus a sice to, že nevydržel, ale jinak nemůžu ani jednomu vytknout nic :)


TAK RŮZNĚ:

:)) Pistáciový balzám na rty, Crazy Rumors - love it! Love it! Love it!

:) Badyánový balzám na rty, Crazy Rumors - normálně by měl double smajlíka, ale chuťově není tak super jako pistáciový, i když mi chutnal i tak.

:( Minerální make-up, odstín Light, Lucy Minerals - začlo to nadšením, ale končí to "ještě že už je pryč". Do dvou hodin mi na ksichtíku kocourovatěl a dělal mi obří, ale fakt mega póry.

:) Kompaktní pudr, odstín Natural, Natural Collection - levný a prima pudr. Nečekala jsem, že najdu fajn vyhovující pudr za hubičku (ano, u nás je levnější, než slavné NYC i Rimmel Stay Matte)

Levandulový esenciální olej, Neal`s Yard Remedies - je prostě levandulovej olej... dá se na tom něco zkazit?


TĚLO A VLASY:

:)) Citrus and neroli detangler, John Masters Organics - láska na první použití, už mám doma velké balení.

:)) Rose Jam sprchový gel, Lush - božsky voněl, nevysušoval... nejradši bych nalila obří cisternu do vany, rochnila se v něm a doufala, že načuchnu tak, že už to nikdy nevyčáchne.

:-/ Bath Smoothie pěna do koupele, Radox - nic moc... moc to nepěnilo, vůně se ve vodě úplně ztratila...

:) A Touch Of Silver šampon, Pro:Voke - fajn silver pro blondýnečky, ale ahi když jsem ho na vlasech nechala dlouho, na fialovo mi je neobarvil :(

:( Vinný balzám na vlasy, Manufaktura - krásně voněl, ale hrozně mi po něm plihly vlasy.

:-/ Vinný šampon, Manufaktura - krásně voněl, ale jinak žádný zázrak.

:) Tělové máslo s jablkem, Alverde - dostala jsem k Vánocům tu sadu tří máslíček a jsou tak fajn, že jsem se díky nim začla i mazat. A ty roztomiloučké krabičky! :)

:) Krém na ruce, Neal`s Yard Remedies - o tom už jsem taky kdysi psala, tady někde

:-/ Sprchový gel s medem a akácií, Mandara Spa - dostala jsem ho darem, tak jsem ho teda vypatlala, no, nijak extra nevysušoval, ale ani nevoněl a sama bych si ho nekoupila.

:-/ Aroma Rituals sprchový gel s čokoládou a pomerančem, Dermacol - zná každej, voní to jak pomerančový čokopiškoty (takže božsky!), ale trochu mě vysušoval.

:( Odlakovač, Tesco - ani nevím, kde se u mě vzal, ale naštěstí už je pryč.


Ták to bysme měli... věřím, že jsem ještě na něco zapomněla, ale čert to vem. Tohle jde konečně z domu a jsem za to fakt ráda.

Dohromady jsem vyplácala 44 + 3 balistiky do koupele, od kterých jsem vyhodila obaly.

A můžeme jet nanovo, teď bych se asi měla zaměřit na vzorečky, protože se mi tu nebezpečně kupí.

Mějte se príma a hezký Velikonoce!

x

8 komentářů:

  1. Škoda, že tu zrovna nemáš fotku té masky, co v ní vypadáš jako debil...
    Ad hyaluronové sérum - tady bych to uvedla na pravou míru: Něčí sérum smrdí, něčí voní. Mně to moje doma voní, ale to u Tebe mi taky páchlo nehorázně. Divné, že? Asi je to kus od kusu... Ale já na něj teda nedám dopustit. Teď jsem si od něj dala pauzu, protože mi taky přišlo, že "už to nic nedělá". Dost se mi časem zhoršila pleť, tak jsem teď opět nasadila hyaluronovou kúru, a po 4 dnech už zase vypadám k světu. Už mi to tak hezky nevypíná pleť jako na začátku, ale pořád to krásně hojí pupínky a zmizíkuje bebíčka.

    OdpovědětVymazat
  2. Peanut!!! :***
    Můj hyaluron voní!! :o)) a v kombinaci s brčálníkem (díky ségro :D) mi umazává roky z obličeje a to se cení!!
    A máš pochvalu, krásná spotřeba! :o) měla bych si z tebe vzít příklad..

    OdpovědětVymazat
  3. Peanut je mega rozkosna :) Vzdy ma potesi, ked sa objavi na nejakej fotke.
    Waw. To je teda paradna spotreba. Ja som v tomto roku spotrebovala iba: 23 plnych baleni (a to pocitam aj tuhe a tekute mydla na ruky), 6 malych (cestovnych) baleni a 19 vzoriek. A to sa naozaj snazim. Ufff.
    Inak dnes dorazila moja prva objednavka z iHerb ;) Bude clanok o tvojom nakupe na iHerb?

    OdpovědětVymazat
  4. Téééda to je spotřeba!!!!! A tvoje asistentka je úchvatná jak se tváří nad těma prázdnýma pikslama! Dej si za mě pusu a nejlépe sto pusinek! Naprosto chápu Tvůj pocit uspokojení z tolika vypotřebovanej věcí, takhle pohromadě to vypadá super, já tohle nedokážu, schraňuju krabky než napíšu článek a už to mi příjde srandovní a pak s tím pryč (nedostatek skladovacích prostor!-)...Hele, to je zajímavé, já mám ten hyaluron na půl - mě voní, ale má smradlavý ocásek :-D
    Mi povídej o vzorcích, nemůžu skladovat prazdné obaly pač mám krabice plné vzorků...ale nějak nemám náladu nic zkoušet, no chápeš..

    OdpovědětVymazat
  5. Řeknu jenom jedno: páni! :-) Megaspotřeba!

    OdpovědětVymazat
  6. Zavidim!
    A mas doma roztomily burak :))

    OdpovědětVymazat